ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ "ΕΓΩ"

Καίτη Τσώλη

  Χρειάζεται ν’ αγκαλιάσουμε αυτήν την ενέργεια του εγώ, γιατί είναι πολύ κακοποιημένη. Πολλές φορές σας ακούμε να λέτε την έκφραση, «πληγώθηκε ο εγωισμός μου» και πράγματι έτσι είναι οικογένεια. Αυτή την ενέργεια του εγώ την κακοποιήσατε και την πληγώσατε πάρα πολύ κι εκείνο που πρέπει να κάνουμε γι’ αυτήν την ενέργεια είναι να την αγκαλιάσουμε και να την κάνουμε να νιώσει ασφαλής.  


  Γι’ αυτό παίρνουμε μια βαθιά αναπνοή οικογένεια εδώ και μπαίνουμε στον ασφαλή μας χώρο, στο καρδιακό μας κέντρο και παίρνουμε ξανά μια βαθιά αναπνοή, αλλά αυτή την φορά αναπνέουμε από τα έντερά μας, αναπνέουμε απ’ αυτή την περιοχή που βρίσκεται κρυμμένη η ενέργεια του εγώ μας.

  Πάρτε ξανά μια βαθιά αναπνοή απ’ αυτόν το χώρο μέσα σας μεταξύ σεξουαλικού κέντρου και ηλιακού πλέγματος και νιώστε ότι αναπνέετε την ενέργεια του εγώ σας και νιώστε ότι την φέρνετε στον ασφαλή σας χώρο. Στην παρεξηγημένη της και διαστρεβλωμένη της μορφή, έχει πάρει ένα χρώμα βαθύ μπλε σκούρο. Αναπνεύστε αυτή την ενέργεια και φέρτε την στον ασφαλή σας χώρο, στο καρδιακό σας κέντρο και αποδεχτείτε την, αγκαλιάστε την και ευχαριστείστε την για όλη την εξυπηρέτηση που σας έδωσε τόσους αιώνες τώρα με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Κάποιες φορές ήθελε να αποδείξει και να υπερισχύσει και δεν ήθελε να χάσει τον έλεγχο του εαυτού, αλλά εσείς της δώσατε αυτό το ρόλο. Ήθελε και το εγώ σας να επιβεβαιώσει την ύπαρξή του μέσα από σας, ήθελε να επιβεβαιώσει την ύπαρξή του μέσα σας, γιατί είναι πτυχή του εαυτού σας. Αναπνεύστε λοιπόν την ενέργεια του εγώ σας και φέρτε την στον ασφαλή σας χώρο, γιατί όπως είπαμε της αρέσει η ασφάλεια και κάντε την να νιώσει ευπρόσδεκτη.

  Και τώρα οικογένειά μας βάλτε τα χέρια σας στο καρδιακό σας κέντρο και νιώστε αυτή την ενέργεια και θα σας μεταφέρουμε εμείς στις αγγελικές σφαίρες, σε μια στιγμή του τώρα, λίγο πριν ενσαρκωθούμε στη Γη, όπου σαν άγγελοι δημιουργήσαμε την ενέργεια του εγώ. Μια ενέργεια δημιουργημένη από Θεούς για να μας εξυπηρετήσει καθώς κατεβήκαμε στη Γη σαν εξατομικευμένες συνειδητότες, καθώς είχαμε αποχωριστεί από την ενοποιημένη συνειδητότητα και καθώς είχαμε αποχωριστεί από την θεϊκότητά μας. Όταν λοιπόν εμείς στη Γη, σαν εξατομικευμένες συνειδητότητες φτάναμε στο σημείο να διεκδικήσουμε με την εξέλιξή μας την θεϊκότητά μας και να ενώσουμε τον εαυτό μας, τότε αυτή η θεϊκή ενέργεια του εγώ θα μας έδινε την ώθηση,  θα μας έδινε το απαραίτητο σπρώξιμο και από το «εγώ» της εξατομικευμένης συνειδητότητας, θα πηγαίναμε στο «εγώ είμαι αυτό που είμαι» της ενοποιημένης συνειδητότητας. Τόσο σημαντικός είναι ο υγιής ρόλος της ενέργειας του εγώ. Μια θεϊκή ενέργεια δημιουργημένη από Θεούς.

  Βλέπουμε λοιπόν τον εαυτό μας σαν άγγελοι που είμαστε στις αγγελικές σφαίρες μέσα σ’ ένα τεράστιο στάδιο σε μια στιγμή του τώρα μας και στο κέντρο υπάρχει ένας βωμός. Πάνω στο βωμό καίει η Ιερή Φλόγα της Αλήθειας, την οποία έβαλαν εκεί για σας ο δάσκαλος Ιλλαρίων, η Θεά Αθηνά και ο Αρχάγγελος Ραφαήλ. Παίρνουμε μια βαθιά αναπνοή και αναπνέουμε την Ιερή Φλόγα της Αλήθεια οικογένεια, γιατί αναπνέοντας την Ιερή Φλόγα της Αλήθειας έχουμε διαύγεια, έχουμε ισορροπία και όλα μέσα μας ξεκαθαρίζουν.

  Και πάνω από την Ιερή Φλόγα της Αλήθειας, βλέπετε μια ανοιχτή γαλάζια ενέργεια, στο χρώμα του ουρανού. Είναι η ενέργεια του εγώ στην αρχική της θεϊκή μορφή. Αναπνέουμε αυτή την αγνή ενέργεια του εγώ και την βάζουμε επίσης στον ασφαλή μας χώρο, στο καρδιακό μας κέντρο και την ενώνουμε με την ενέργεια του εγώ (εγωισμού), όπως την διαμορφώσαμε στην πορεία.

  Όπως εσείς ενώνετε το ανθρώπινο με το θεϊκό, με τον ίδιο τρόπο θα ενώσουμε αυτή την ενέργεια του εγώ με την θεϊκότητά της. Είναι πολύ σημαντικό αυτό που γίνεται, γιατί όπως είπαμε αυτή η ενέργεια ακολουθεί την δόνησή σας και θα είναι σύντροφός σας αγαπημένος που θα σας ενδυναμώνει συνεχώς. Και όταν εσείς βρεθείτε σ’ αυτό το επίπεδο εξέλιξης να ενώσετε τον εαυτό σας, θα είναι μαζί σας για να σας δώσει το απαραίτητο σπρώξιμο, ώστε αυτό να γίνει εύκολα κι ανώδυνα για σας και θα το κάνει με πολύ αγάπη για σας οικογένεια, θα το κάνει με πολύ  αγάπη καθώς ενώθηκε με την θεϊκότητά της.

  Παίρνουμε πάλι μια βαθιά αναπνοή και επιστρέφουμε στο χώρο μας, στο σώμα μας και επιστρέφουμε στην αίθουσα που βρισκόμαστε. Νιώθουμε το σώμα μας, νιώθουμε την βιολογία μας να κάθεται στην καρέκλα και έχουμε να σας πούμε πολυαγαπημένη μου οικογένεια, ότι σήμερα είναι η τελευταία συνάντηση γι’ αυτήν την σαιζόν. Μέχρι τώρα δουλέψαμε με τους φόβους μας, κατανοήσαμε τον φόβο του θανάτου και πήγαμε πέρα απ’ αυτόν, κατανοήσαμε τον έλεγχο, απενοχοποιήσαμε τον εαυτό μας και κατανοήσαμε επίσης ότι η συνειδητότητά μας βρίσκεται εκτός γραμμικού χρόνου. Η θεϊκότητά μας και η συνειδητότητά μας, μπορεί να είναι παρούσα και να λειτουργεί μόνο στο «εδώ και τώρα»! Μιλήσαμε επίσης για την Ιερή Φλόγα της Αλήθειας και την Ιερή Φλόγα της Ανάληψης και σας εξηγήσαμε πόσο σημαντικό είναι για την εξέλιξή σας, όταν τις αναπνέετε και δουλεύετε μαζί τους.

Ολόκληρη η επικοινωνία  εδώ