
«Η ιδέα γεννήθηκε λόγω της απήχησης που είχε το «κίνημα της πατάτας». Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα, έναν «τόπο» συνάντησης παραγωγών και καταναλωτών, οι οποίοι μέχρι τώρα δεν έρχονταν σε επαφή με την εξαίρεση ορισμένων λαϊκών αγορών», λέει ο ένας εκ των δύο εμπνευστών της σελίδας, Θανάσης Ζωγράφος. Η πλατφόρμα λειτουργεί στο πρότυπο των κοινωνικών δικτύων, ενώ δεν υπάρχουν χρεώσεις ούτε για τους παραγωγούς ούτε για τους καταναλωτές.
Οι πρώτοι δημοσιεύουν δωρεάν την αγγελία με τα προϊόντα που διαθέτουν, τη διεύθυνση και τα τηλέφωνα επικοινωνίας μαζί τους, ενώ για τους καταναλωτές-χρήστες η εγγραφή είναι δωρεάν. Η διαδικασία είναι απλή, ο καταναλωτής εντοπίζει το προϊόν που τον ενδιαφέρει και στη συνέχεια έρχεται σε απευθείας επαφή με τον παραγωγό μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε ορισμένα προϊόντα είναι δημοσιευμένη η τιμή πώλησης, ενώ σε άλλα η αγγελία παραπέμπει στον παραγωγό.
www.olakala.gr