Η ΙΕΡΗ ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Δάσκαλος Ιλλαρίων
Καίτη Τσώλη


  Η «αλήθεια» αγαπημένοι μου είναι Φως και είναι γνώση για το «ποιοι είστε» και είναι η γνώση για την καταγωγή σας. Όπου δεν υπάρχει αλήθεια, υπάρχει σκοτάδι. Κι εσείς ενσαρκωθήκατε πολλές φορές στην Γη μέσα στο σκοτάδι με δική σας επιλογή, για την εμπειρία της ψυχής σας. Κι όπως γνωρίζετε η Αλήθεια για την καταγωγή σας είναι κρυμμένη στα κύτταρά σας και περιμένει να ενεργοποιηθεί, μέσα από την προσωπική εξερεύνηση και διερεύνηση του εαυτού σας και μέσα από τις εμπειρίες και τις κατανοήσεις σας.

   Η Ιερή Φλόγα όταν την επικαλείστε και εισέρχεται μέσα σας έχει την ικανότητα να ενεργοποιεί το κρυστάλλινο περικάλυμμα των κυττάρων σας, το οποίο συγκρατεί τις μνήμες σας και  συνδέει αυτές τις μνήμες με το κέντρο του DNΑ σας. Η Φλόγα της αλήθειας  αφού ενεργοποιήσει το κρυστάλλινο περικάλυμμα των κυττάρων σας διεισδύει στην συνέχεια στο κέντρο του DNΑ σας, εκεί όπου υπάρχουν οι οδηγίες για το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις μνήμες και πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δυνάμεις σας, σαν Θεοί που είστε. 


Άσκηση-Οραματισμός

  Βρίσκομαι έξω από έναν τεράστιο, μεγαλειώδη Ναό που μοιάζει με τον Παρθενώνα. Ο Ναός είναι κρυστάλλινος και στις τέσσερις γωνίες του,  υπάρχουν αετώματα επίσης κρυστάλλινα. Καθώς κοιτάζω τον Ναό, το ύψος του είναι τόσο μεγάλο, ώστε έχω την αίσθηση ότι χάνεται στον ουρανό.

  Βρίσκομαι μπροστά στις λευκές, μαρμάρινες σκάλες του Ναού και αρχίζω να τις ανεβαίνω. Είναι πάρα πολλές και μου φαίνονται ατέλειωτες. Επιτέλους φτάνω σε μια μεγαλοπρεπή είσοδο και μπαίνω μέσα στον Ναό.

  Τώρα βρίσκομαι μέσα σε μια μεγάλη αίθουσα με ασημένιο χρώμα, η οποία είναι απλή και λιτή. Εκεί βλέπω να στέκονται πολλές φωτεινές οντότητες που τα σώματά τους είναι φωτεινά κι αιθέρια και έχουν  ανθρώπινο σχήμα.

  Στο βάθος υπάρχει ένας μεγάλος πανέμορφος βωμός. Επάνω στον βωμό μέσα σ’ ένα τεράστιο και τριγωνικό κρυστάλλινο βάζο βρίσκεται η Ιερή Φλόγα της Αλήθειας, η οποία είναι μαγευτική και νιώθω να με μαγνητίζει.

  Η Ιερή Φλόγα έχει χρώμα ασημοπράσινο και υψώνεται αρκετά πάνω από το βωμό. Το πράσινο χρώμα είναι ανοιχτό στη βάση της Ιερής Φλόγας και μετά υπάρχει μια ανάμειξη του ανοιχτού πράσινου με το ασημένιο. Το πράσινο σταδιακά εξασθενεί και δίνει την θέση του όλο και περισσότερο στο ασημί χρώμα, για να καταλήξει στην κορυφή της Φλόγας, σ’ ένα έντονο και φωτεινό ασημί.

  Ενώ είμαι συνεπαρμένη από την ομορφιά και την δύναμη της Ιερής Φλόγας, δύο μεγαλοπρεπείς Οντότητες με πλησιάζουν και με καλωσορίζουν. Είναι οι Αρχιερείς του Ναού, η Θεά Αθηνά και ο Αρχάγγελος Ραφαήλ και νιώθω την αγάπη τους και την στοργή τους να με τυλίγει, καθώς με κλείνουν στην αγκαλιά τους!
Με συνοδεύουν μέχρι την σκάλα που οδηγεί πάνω στον βωμό και με σπρώχνουν ελαφρά για να συνεχίσω μόνη μου, αφού πρώτα με συμβουλεύουν ν’ αναπνέω αργά και βαθιά.

  Φτάνω στην κορυφή του βωμού και στέκομαι κοιτάζοντας συνεχώς μαγεμένη την ιερή φλόγα. Καθώς αναπνέω βλέπω τη φλόγα να διογκώνεται και να μεγαλώνει. Η φλόγα είναι ζωντανή κι έχει συνειδητότητα.

  Σταδιακά η φλόγα μεγαλώνει κι επεκτείνεται όλο και περισσότερο και σε λίγο με τυλίγει ολόκληρη, χωρίς να με καίει. Με την εισπνοή μου μπαίνει μέσα μου και εισχωρεί πολύ βαθιά σε όλη μου την ύπαρξη, σε κάθε μου κύτταρο. Τώρα είμαι  ολόκληρη η φλόγα της Αλήθειας. Νιώθω λίγο περίεργα. Νιώθω σαν να είμαι τυλιγμένη μέσα σε μια ζεστή, πολύ μαλακή κουβέρτα. Στην αρχή το σώμα μου μουδιάζει και στη συνέχεια μυρμηγκιάζει. Μετά από λίγο νιώθω λες και χιλιάδες μικρές καρφίτσες με κεντάν ελαφρά, χωρίς να με πονάνε.

  Η φλόγα μένει λίγο ακόμα μέσα μου, για να ενεργοποιήσει πλήρως τα κύτταρά μου και μετά τη βλέπω να βγαίνει από το στόμα μου με την εκπνοή μου, να επανέρχεται στο βωμό και να ξαναπαίρνει την αρχική της μορφή και το αρχικό της μέγεθος.
Εκστασιασμένη απ’ αυτό που έζησα κατέβηκα αργά τις σκάλες και με την συνοδεία της Θεάς Αθηνάς και του Αρχάγγελου Ραφαήλ οδηγήθηκα στην έξοδο του Ναού.

  Τις επόμενες ημέρες πολλές μνήμες θα έρθουν στην επιφάνεια και θα νιώσετε ότι βλέπετε πολύ πιο καθαρά μέσα σας και με μεγαλύτερη διαύγεια!

Ολόκληρη η επικοινωνία  εδώ